Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Τα πρωτάκια μας γράφουν...

 

   

Το καινούριο μου σχολείο είναι πολύ ωραιο.Εχει πολύ μεγάλο προαύλιο με πολύ μεγάλα και ψηλά δέντρα. Επίσης είναι  πολύ μεγάλο μέσα, με πολλές  αίθουσες  διδασκαλίας, άλλα και άλλες αιθουσες όπως: εκδηλώσεων, γυμναστικής, καλλιτεχνικών, φυσικής κ.α. Έχουμε όμως και καινούρια μαθήματα  που δεν είχαμε στο Δημοτικό. Στην αρχή  είναι δύσκολα άλλα αργότερα θα σου φαίνονται πιο εύκολα από κάποια άλλα. Τέλος, πιστεύω  ότι αν είσαι σωστός στις υποχρεώσεις σου, θα σου αρέσει πολύ το Γυμνάσιο.


                                                                                                 Γεωργία Μαυρίκη



      Το σχολείο στο οποίο πηγαίνω είναι το Γυμνάσιο Παραλίας Καλαμάτας. Βρίσκεται στην οδό Πραξιτέλους και Βουλγαροκτόνου. Το σχολείο έχει 2 ορόφους , ένα μεγάλο προαύλιο και γήπεδα μπάσκετ, ποδοσφαίρου και βόλει.     Εξωτερικά είναι βαμμένο με ωραία έντονα χρώματα.

      Στο ισόγειο υπάρχουν οι αίθουσες διδασκαλίας , το κυλικείο και το γυμναστήριο – αίθουσα εκδηλώσεων.

      Στον 1ο όροφο είναι τα γραφεία των καθηγητών, των υποδιευθυντών και του διευθυντή. Επίσης υπάρχει η βιβλιοθήκη το εργαστήριο φυσικής – χημείας , η αίθουσα πληροφορικής και οι αίθουσες.

      Στον 2ο όροφο υπάρχουν μόνο αίθουσες.

      Γενικά το σχολείο αυτό μου αρέσει πολύ!


                                                               Γιώργος Κωνσταντόπουλος


          

  Το καινούριο μου σχολείο είναι το Γυμνάσιο Παραλίας και βρίσκεται στην Καλαμάτα.

  Είναι ένα πολύ παλιό κτίριο με πολλές τάξεις. Έχει 3 ορόφους και μια αίθουσα σαν εσωτερική αυλή που μέσα έχει κατασκευές. Έχει αίθουσες πληροφορικής, φυσικής και καλλιτεχνικών. Το κυλικείο βρίσκεται μέσα στο σχολικό κτίριο.

  Το προαύλιο είναι μεγάλο και εκτείνεται γύρω από όλο το σχολείο. Έχει γήπεδο μπάσκετ, ποδοσφαίρου και βόλεϊ. Έχει πολλά δέντρα και φυτά, καθώς και παγκάκια για να κάθονται οι μαθητές.

  Το σχολείο μου είναι ένα πολύ ωραίο σχολείο και πιστεύω ότι θα περάσω πολύ ωραία όσο θα είμαι στο γυμνάσιο!!!!!! 


                                                                 Μουντάνου Μυρτώ

     


  Το καινούριο μου σχολείο είναι πολύ διαφορετικό. Έχει ένα τεράστιο προαύλιο, με δύο γήπεδα βόλεϊ, ένα μπάσκετ και ένα ποδοσφαίρου και γύρω γύρω δέντρα. Το κτήριο είναι πελώριο και έχει επιπλέον ένα εργαστήριο φυσικής και μία αίθουσα πληροφορικής. Καθώς μπαίνεις στο κτήριο προς τα αριστερά  είναι οι τουαλέτες και προς τα δεξιά  οι τάξεις των τμημάτων.

  Οι  καθηγητές είναι πολλοί ,σε αντίθεση με το δημοτικό. Κάθε καθηγητής μας κάνει ένα το πολύ δύο μαθήματα. Ένα δυσάρεστο νέο για το καινούριο μου σχολείο είναι ότι έχουμε πολλά βιβλία και μαθήματα

Παρόλα αυτά πιστεύω ότι θα είναι μια ξεχωριστή σχολική χρονιά.


                                                                       Μπαλιάμη  Όλγα



  Τώρα  που  άλλαξα  τάξη  άλλαξα  και  σχολείο. Το  σχολείο  μου  είναι  πάρα  πολύ ωραίο  και  ευρύχωρο. Έχει  δύο  ορόφους  με  πολλές  τάξεις. Εγώ  είμαι  στον  πρώτο  όροφο  διότι  εκεί  είναι  οι μικρές  τάξεις. Γενικά  μου  αρέσει  πολύ  το  καινούριο  μου  σχολείο  και  έχει  επίσης  πολύ  καλούς  δασκάλους. Θα  ήθελα  το  σχολείο  αυτό  να  μείνει  ανοιχτό  για  πάντα  επειδή  πιστεύω  ότι  αξίζει  να  υπάρχει.

                                                                        

                                                                       Μποζίκα Δήμητρα



  Φέτος στις 12/9/2016 ήταν η πρώτη μου μέρα στο καινούριο μου σχολείο, το Γυμνάσιο Παραλίας. Πρόκειται για ένα μεγάλο  σχολείο το οποίο έχει 300 μαθητές και αρκετούς  καθηγητές. Από την πρώτη μέρα το σχολείο με ενθουσίασε διότι συνάντησα πολλούς φίλους μου που τους γνώρισα από το δημοτικό επίσης εύχομαι να περάσω  μια καλή χρονιά.


                                                                        Μπουγέας Δημήτρης



  Φέτος   έφυγα  από  το  δημοτικό  και  πήγα  στο  γυμνάσιο. Το  καινούριο μου  σχολείο είναι  το  Γυμνάσιο Παραλίας  το  οποίο  βρίσκεται  στην  οδός  Κρήτης. Το σχολείο  μου έχει τρία  επίπεδα  όπως  είχε και  το  δημοτικό. Η  διαφορά  όμως  είναι  ότι  το  γυμνάσιο  έχει πολλές  αίθουσες  διαφορετικής  χρήσης. Για  παράδειγμα  έχει  εργαστήριο, αίθουσα υπολογιστών, αίθουσα  μουσικών  και  αίθουσα  καλλιτεχνικών. Ενώ, έχει  πολλές αίθουσες  διδασκαλίας,  μια  για  κάθε  τμήμα. Τέλος, έχει γήπεδο μπάσκετ  και ποδόσφαιρο .

                                                                        

                                                                                                       Κτίστης Σπύρος

 

 Όταν ήρθα για πρώτη φορά στο καινούριο μου σχολείο ένιωσα πολύ μόνη (αν και όλοι οι φίλοι μου ήταν εδώ). Το σχολείο φαινόταν τεράστιο. Πίστευα πως ποτέ δεν θα κατάφερνα να το μάθω! Είναι πολύ ωραίο και μεγάλο, αλλά επίσης πολύ παλιό. Έχει ωραίους  χώρους (όπως  το γυμναστήριο) και μου αρέσει πολύ η αίθουσα των καλλιτεχνικών, αν και είναι πάρα πολύ μικρή. Το καλύτερο μέρος είναι το κυλικείο! Στο Δημοτικό, δεν είχαμε σχεδόν τίποτα που να έχει μερέντα οπότε τώρα είναι όλα τέλεια!!! Γενικά το Γυμνάσιο είναι ωραίο και οι καθηγητές (οι περισσότεροι) είναι καλοί, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ να γυρίσω στο Δημοτικό.


                                                                          Κωστοπούλου Χρύσα 



  Το καινούριο μου  σχολείο είναι πολύ μεγάλο και ωραίο. Έχει  ένα μεγάλο  προαύλιο με γήπεδο μπάσκετ, μπάλας και βόλεϊ. Επίσης  έχει πολύ μεγάλα  και ωραία δέντρα. Μπαίνοντας  στο ισόγειο  αντικρίζεις  τις τάξεις, το κυλικείο και την αίθουσα καλλιτεχνικών. Στον δεύτερο όροφο βλέπουμε τις τάξεις, την αίθουσα φυσικής, πληροφορικής αλλά και το γραφείο των καθηγητών. Στον τρίτο όροφο υπάρχουν τρεις τάξεις για τους μεγαλύτερους μαθητές. 


                                                                               Τάσος Μαρίνης